"POR UN PLANETA LIBRE DE CONTAMINACION"

Asesores Industriales Ambientales

“LA EXCELENTE ADMINISTRACION AMBIENTAL NOS UNIFICA CON NUESTRO ENTORNO NATURAL”

ברזיל

סביבה

מבוא

ברזיל, המדינה הגדולה באמריקה הלטינית והחמישית בעולם בתחום בארץ, המהווים 8,511,996 קמ”ר, עם אזורי אקלים החל טרופי לח לאזורים ממוזגים ו צחיח למחצה, היא ללא ספק מדינה יש את המגוון הביולוגי הגבוה ביותר patrimoino (עבור לא לדבר על sociobiodiversidad) מכוכב הלכת. מעל 16% משטח ברזיל המתאים תחומי להגנת הסביבה (שהוא 5.22% ביחידות שימור פדרליות, כגון פארקים ושמורות אקולוגיות, חילוץ, ו 11.12% באזורים המקוריים).


מוסדיות ההקשר

ניהול נכון של מורשת זו סביבתי עצום מורכב, ולכן הסביבה הלאומית מדיניות, מטרה, עיצוב ויישום מנגנונים מסודרים ספציפי, חוק חוק מס ‘6938 -31 באוגוסט, 1981.

מדיניות סביבתית לאומית שמטרתה שיפור שימור ושחזור של איכות הסביבה תורמת לחיים, במטרה להבטיח, בארץ, תנאים, פיתוח חברתי כלכלי, האינטרסים של הביטחון הלאומי והגנה על וכבודו, לוקח את העקרונות הבאים:

  • ממשלת פעולה בשמירה על האיזון האקולוגי, בהתחשב בסביבה כמו טובת הציבור בהכרח להיות מאובטח ומוגן, תוך לקיחה בחשבון את השימוש קיבוצי;
  • להצדיק את השימוש בקרקע, תשתית, מים ואוויר;
  • תכנון פיקוח על השימוש במשאבים סביבתיים;
  • הגנה על מערכות אקולוגיות, שימור שטחים נציג;
  • מלאה היקף הפעילות;
  • תמריצים לימוד ומחקר טכנולוגיות מוכוונות לשימוש רציונלי והגנה על משאבי הסביבה;
  • המלווה את מצב איכות הסביבה;
  • ההתאוששות של תחומים מושפל;
  • הגנה על אזורים בסכנת פירוק;
  • חינוך סביבתי בכל רמות החינוך, כולל החינוך בקהילה, על מנת להכשיר את השתתפות פעילה להגנת הסביבה.

כאמצעי לגיבוש מדיניות סביבתית לאומית, שהוקמה חוק מס ‘6938, המועצה הלאומית לאיכות הסביבה (CONAMA), גוף קולגיאלי קבלת ההחלטות, בראשות שר המדינה לענייני מים, איכות סביבה משפטי אמזון (MMA) ונציגים ממשרדי כלל מגזריים אחרים, ממשלות המדינה, המחוז הפדרלי, הקונפדרציה הלאומית של עובדי התעשייה, המסחר והחקלאות, בין היתר. לשם יישום המדיניות, הקמת מערכת איכות הסביבה הלאומי (SISNAMA), המורכבת האיברים ומוסדות האיחוד של הברית, פדרליים מחוזיים, עיריות וקרנות הנהיגה על ידי הממשלה, האחראי על הגנה ושיפור של איכות הסביבה, לאחר כגוף האם שלה המועצה הלאומית לאיכות הסביבה.

הם נחשבים מכשירים של הסביבה בקביעת המדיניות הלאומית תקני איכות הסביבה, אילוצים סביבתיים, הערכת ההשפעה על הסביבה, בחינת רישוי ופעילויות בפועל או בכוח מזהם תמריצים לייצור והתקנה של ציוד ויצירת או להסיר בקלות בטכנולוגיה במטרה לשפר את איכות הסביבה, הקמת שמורות, פארקים אקולוגיים ושטחים להגנה על הסביבה על ידי הממשלה הפדרלית, המדינה, העירייה, מערכת מידע לאומית על הסביבה; קונצנזוס טכנית הפדרלי של פעילויות ומכשירים סביבתיים, סנגור עונשים משמעתיים או פיצוי על אי עמידה של האמצעים הדרושים על מנת לשמר או תיקון של הידרדרות הסביבה.

החוקה 1988 הציג לראשונה בהיסטוריה האמריקאית, פרק על איכות סביבה, בהתחשב בכך לטובת הכלל של העם וחיוני לאיכות חיים בריא, להטיל על הממשלה חובת הקהילה לשמר עבור הדורות בהווה ובעתיד.

ברמה הלאומית, בעקבות ועידת האומות היחידה לאיכות הסביבה ופיתוח (ריו 1992) נוצרה, במשרד לתכנון ולתקצוב, לפי צו מס ‘1160 של יוני 21 1994, הוועדה הבינמשרדית לפיתוח בר קיימא (CIDES), שיש בין היעדים העיקריים שלה כדי לקדם את התאימות בין הפרקים העיקריים של אג’נדה 21 תוכניות ולייעץ לנשיא לקבל החלטות על אסטרטגיות ומדיניות הדרושים לפיתוח שמרו על פי אג’נדה 21. בתחום התחרות היא הצעה של אסטרטגיות, מדיניות וכלים משפטיים הנחוצים ליישום פעילויות מתוכננות בסדר היום 21 ואת החובות במסגרת הסכמים בינלאומיים וכנסים (הנוגע לפיתוח בר קיימא), יחד עם קריטריונים וסדרי עדיפויות לאומית כדי להשיג משאבים כספיים, טכניים וטכנולוגיים ליישום אג’נדה 21.
הממשלה אסטרטגיות

בברזיל, נושאים סביבתיים לוקחים כיוונים חדשים, מצוין בשלב גבורה ועמידה בהם איכות הסביבה ו developmentalism נחשבו המתנגדים. במובן זה, הפנמת מושגים חדשים של פיתוח מתמשך החל מחזור חדש, המבוסס על פיתוח ויישום של מדיניות איכות הסביבה במשא ומתן החיפוש וההבנה בין שימור הסביבה בתהליכי הייצור.

בשלב זה, MMA יש תפקיד חשוב וחיוני לתת דגש מיוחד על שילוב הממד הסביבתי בהחלטות מדיניות ציבורית להיות הבעה דוגמאות:

  • גרין פרוטוקול כמנגנון המוסדי של הכנסת המשתנה הסביבתי כקריטריון בקבלת ההחלטות על המדיניות הכלכלית ועל מימון הפרויקט על ידי סוכנויות פיתוח רשמיים. צפוי כי סוכני המימון הפרטי לבוא לדבוק במערכת, איחוד בהחלט.
  • מעורבות המגזר היצרני ועוד שחקנים החברה האזרחית, באמצעות משא ומתן ודיאלוג אוריינטציה לפרקטיקה של שימוש בר קיימא של משאבים טבעיים.
    בכיוון זה, הממשלה עודדה ו oriendato אימוץ מדיניות של אחריות משותפת באמצעות שכנוע דיאלוג, ויצירת המצפון בחברה לאימון של ניהול אופטימלי של משאבים טבעיים. כיום, יזמים בברזיל בהדרגה בהנחה האחריות שלהם לפני הנושא של שימור הסביבה ופיתוח בר קיימא. דוגמאות לגישה זו מודגשים השתתפותה של ברזיל הדיונים האימוץ ההדרגתי של התעשייה המקומית, לדעתו של ISO 14000.

לגבי ביזור של פעילותה, משרד אימצה חבילת צעדים המבקשים להעביר, כולה או חלקה, מדינות, רשויות מקומיות וארגונים לא ממשלתיים ותכנון ציבוריים ופרטיים אחרים ויישום של מדיניות סביבתית . דוגמאות מצוטטים כמו 240 פרויקטים במימון הקרן הלאומית לאיכות הסביבה וליישמם מבוזרת לחלוטין.

תוכנית אחרת מעמיקה את תחושת האינטראקציה בין הממשל הפדרלי לבין ארצות נקרא יישום תכנית Decentralisation. דרכו, ארצות נבחרת פרויקטים הפגנה של פיתוח בר קיימא, הממומנים על ידי המשרד. מהי התוכנית מניחה כי מדינות אלה מופעלים באמצעות יצירת מבנה מוסדי שלם מנהלי וטכני להפנות ניהול סביבתי. עשר המדינות של הפדרציה והיו לו אמינות בתוכנית זו.
תוכניות רלוונטיות פרויקטים בתחום איכות הסביבה

MMA התפתח התוכניות הבאות ופרויקטים:

  • הערכת תוכנית של הפוטנציאל של אוצרות החי של אזור כלכלי בלעדי – תוכנית REVIZEE, כדי למלאי כל המשאבים הימיים החיים ואת המאפיינים הסביבתיים של האירועים שלהם, לקבוע את הפוטנציאל ביומסה שלהם ולהקים הקציר בר קיימא;
  • תוכנית ניהול החוף הלאומי – PNGC, על מנת לפתח סוג של שימוש כיבוש אזור החוף של ברזיל במטרה פיתוח בר קיימא;
  • המגוון הביולוגי הלאומי תכנית – PRONABIO, שוקלים יישום של שימור ושימוש בר קיימא של המגוון הביולוגי – PROBIO, תוך שיתוף פעולה של CNPq וביצוע קרן Biodiversity ברזילאית – FUNBIO, על ידי ורגס Getulio קרן;
  • פיילוט תוכנית להגנה על היערות הטרופיים של ברזיל – PPG-7, במטרה לבצע מעשי ביישום של פרויקטים על מנת לקבל ולהפגין מודלים לפיתוח בר קיימא של יערות טרופיים;
  • הלאומית לאיכות הסביבה תכנית – PNMA, המבקשת לחזק את הגופים המוסדיים אחראים לפעולות המדינה במישור הסביבה המקומית, בקידום הפיתוח של כלי ניהול ומנגנוני ואמצעים להגן על מערכות אקולוגיות לבלתי מעשית את יישום מנגנונים של ניתוח השוק וניהול הסביבה ושימוש בר קיימא של משאבים טבעיים.


לשם סיכום

חמש נקודות להגדיר, בקצרה, המהות של פעולות הממשלה בתחום משאבי סביבה ומים:

  • הכנסת בנושאים סביבתיים מדיניות ותכניות הכלכלית של הממשלה, אשר המשמעותי ביותר הוא דוגמה לפרוטוקול ירוק;
  • פיתוח של מדיניות לאומית משולבת אמזון משפטי, במטרה ארגון מחדש של הצמיחה הכלכלית באזור, בעיקר אינטגרציה פנימית וחיצונית ושיפור של העם אמזון;
  • התאוצה של הפנמה של משאבים חיצוניים חוזה באמצעות תוכנית PPG-7, תוכנית PNMA ואת הקרן לסביבה הלאומי;
  • יישום מודל מבוזר וניהול משאבי המים המשותפים;
  • יישום תוכנית מיוחדת שלא נשלמו העבודות שנעשו עד לשימוש הן הידרו אספקה מוגברת של מים בצפון מזרח צחיח למחצה.
Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

Nube de etiquetas

A %d blogueros les gusta esto: